Ahad, 20 Februari 2011

Tragedy 20 februari 2011 bukit tunku..

Semalam dalam perjalanan ke istana budaya kerna ingin menonton MUSICAL TERIMA KASIH CINTA dalam tidak sengaja teman ku menyambut satu panggilan dari seseorang dan reaksi wajah temanku itu keliahatan terkejut dan memberitahu kami bahawa ada orang kemalangan...dan orang yang terlibat kemalangan tersebut ialah "NUR AIN AFIQA MOHAMED"  iaitu classmate kami...selepas tamat menonton musical tersebut kami lantas menuju ke HOSPITAL KUALA LUMPUR bagi melawat rakan kami dan kami melangkah masuk ke bahagian SEPARA KECEMASAN, hati saya berdegup-degup dengan kuat dan tiada siapa yang tahu isi hati saya ketika itu..fuhhhhh!!!!! apabila tiba di bilik yang kami ingin tuju saya melihat agak ramai orang berdiri di sebuah katil yang berwarna putih.....T.T....~secara jujur apabila saya terlihat  Mek(afiqa) baring diatas katil saya terasa ingin mengalirkan air mata tetapi ketika itu saya tabahkan hati untuk tidak mengeluarkan air mata kerna dengan keadaan mek(afiqa) yang agak separa parah...iaitu, tangan kanannya patah,dagunya termasuk kedalam dan koyak tetapi sudah dijahit,giginya patah....T.T...MAY LORD BLESS HER AND MAKE HER CAN DANCE AGAIN AND FINISH HER STUDIES IN ASWARA...I WILL ALWAYS PRAY FOR HER TO RECOVER BACK...AMEN...BE STRONG MEK(AFIQA).......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan